Maria Montazami..

Maja Hjärta Maria Montazami !
Hon är utan tvekan min idol..
Störtskön tant i sina bästa år!
Svenska Hollywood fruar är de bästa jag sett,
och jag skrattar lika högt varje gång min favorit dyker upp i rutan,
hennes dialekt & kloka ord, är de som gör att jag alltid efter programmet somnar med
ett leénde på läpparna :)
Det absolut roligaste programmet är när Maria ska överraska sin familj med en present,
alla är jätte nyfikna & undrar snällt vad dom ska få..
Ett Kylskåp! Hahaha..
Söta underbara Maria bara njuter av tanken på att hon faktiskt köpt nått
för egna pengar!
Jag blir faktiskt jätte rörd, tårarna fyller mina ögon & jag brister ut i skratt!
Ååh, ler nu när jag tänker på henne !
Blev lite ledsen när programmet slutade att sändas, men..
så kom denna underbara Max reklam som en tidig julklapp!
Diggar att hon använder samma läppstift som jag :)
Montazami: Jag sätter nog på mig läppstiftet 50 ggr om dagen..
De är då jag får tecknet att vi är själsfränder, som från ovan!

Snälla Dockan skjutsade hem mig idag, 14 mil bara ;)
Kga-->V-ås
Och för att slippa allt för mycket babbel & hoppande & sjungande i bilen,
så får jag, som alltid ceasarsallad från McDonalds att trycka i mig :)
De blir lugnast så..
Synd bara att jag hetsar så mycket, och trycker för hårt på dressingen,
så den sprutar över hela mig!
Hmm..
Som mina kära vän Maria hade sagt med stora ögon & förundrad blick:
Oooh my Goood !



Vår folk kära Maria har namnsdag den 28:onde Februari,
glöm inte att skicka ett kort, de ska jag göra :)





 


Kommentarer
Postat av: Maddixen

ja maja hon äe verkligen HEEEELT underbar! och jag bara ÄLSKAR reklamen!! hahahaha

2010-02-10 @ 00:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0