Måndagar börjar veckan..

Jaha ny vecka igen då,
vilket betyder att vi närmar oss solen & våren.
Det är livsglädjen, tanken på solen.
Dagen börjades med pussar, kramar & solning,
så energin flödar & jag skiner!
Nu mår jag riktigt bra, och ingen kan ta de ifrån mig.
Fast jag har inte bestämt mig om jag gillar tanken på att
vara själv ikväll eller inte,
M jobbar kväll.
Jag är van att alltid ha nån runt omkring mig,
familj eller vänner.
Så antingen blir jag jätte rastlös & mörkrädd,
eller så tycker jag om det så mycket att jag aldrig vill träffa nån igen,
de återstår att se.
Det som ska göras är städning & påladdning av M´s mors mp3,
om det fortfarande finns tid över efter de så har jag en reservplan;
Alvin & Gänget!  :)
Idag är en perfekt dag för schemaläggning av veckan;

  • Träning & solning
  • plugg & prov
  • Shopping & bolaget
  • Flyttstädning & tvättning
  • Flytta hem till pappa igen
  • Jobba
  • Köra G till arlanda
  • Festa

Ok en dag i taget!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0