Mamma&Maja dejt.. Viktor avskedsmiddag..


Vaknade med huvudvärk imorse & dessutom före klockan, hmm..
Ska leka med Mamma idag..
Måste vara duktig innan & träna,
man kallas ju inte Hulk-Maja för intet ;)
Men skulle inte vara helt fel att ha en träningskompis,
inte så kul att träna själv..
Men kanske lika bra så jag verkligen tränar & inte bara härjar runt!
Kommer de hinna hända nått till bikini säsongen ?


Kaffesvepning..

Idag är dagen jag inte vill ska komma..
Viktor´s avskedsmiddag!
Har inte bestämt mig ännu om jag ska gå dit eller inte,
jag behöver plugga massor och borde verkligen inte festa,
måste tänka på träningen.. Töntigt men sant!
Och ja, tyvärr har jag världens sämsta självdisciplin
och svårt att säga NEJ..
Jävla Emil,
räcker inte med att han har lämnat mig,
han ska ta Viktor från mig också ;)
....




Kommentarer
Postat av: Viktor!

Klart du ska komma.. men förstår om du inte kan. men vill ge mitt lilla lyckopiller en sista kram på väldigt länge..

2010-02-17 @ 14:08:29
Postat av: Limpan

Maja, du har inget val, du ska komma!!

2010-02-17 @ 14:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0