LuckyStar... 13 !

Nu kom jag på de..
Det är min tatuering på hälsenan som ger mig otur,
Nr13,
 i rött dessutom!
Klart som fan att de är den som ger mig all otur med allt,
jag är övertygad.
Om jag bara tatuerar över den så kanske min otur bara är dold under ytan,
men om jag tar bort den så är kanske oturen borta för alltid?
Eller beror det på karma ?
Isf kan listan bli lång..
....
1: Förfalskade mammas underskrift för att få pierca naveln
2: Rensat pappas barskåp
3: Skallat min förra kille
4: Kastad 15st cheesburgare över stängslet till Tillberga anstalten
5: Snokat igenom en "fling"´s dator utan tillåtelse
6: Hmm..Censur..
7: Aaaa.. Ooops!
Osv osv..
Men antar att de är enklare att börja beta av listan än att lasra bort min tatu ;)



Jag vill inte smitta ner nån med 13,
men bjuder gärna på lite Lucky..


Kommentarer
Postat av: Mike

Du ska se att oturenvänder nu underbara! Som du skrev så kommer motgångar oftast i 3.. Så gårdagen kan du räkna som 1.. Nu e det ny dag och nya utmaningar :) Hoppas du får en fin fiiiin dag! Massa pussar till favvo

2010-02-10 @ 07:20:03
Postat av: Paoii

hahaha cheeseburgaren! fyfan va jag garrvade!

2010-02-10 @ 15:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0