Lördag idag va ?

Visst äre väl Lördag idag?
Mina dagar flyter samman till en enda lång dag,
och jag har som vanligt ingen koll på nånting som händer.
Men idag spelar de ingen roll, jag har min kamera att pyssla med :)
Känner min som en snorunge som träffat tomten för första gången,
men de är roligt!
Hunnit med en promenad har jag också,
med Mike & Patrik.
Tummen upp för smypremiären av våren,
älskart :)
Hoppas jag får med mig Mike på en till promenad senare,
man vet ju aldrig om de är blåsningen de här med solen,
så lika bra att passa på.

Är lite som en utekatt..
Älskar att vara ute länge,
och att bli kliad på magen & få borstat hår är bland de bästa som finns,
Att jaga är min passion, de ger mig motivation att inte stanna förens jag fått de jag vill ha ;)
Men dock vet jag inte om jag älskar mus..
Är även en iaktagare som läser av läget innan jag agerar,
lite lömsk kanske också?
River & klöser så fort jag känner mig i underläge!


En hungrig Patrik :)


Och en matlagandes Mike, eftersom
MajaPiraja vägrar äta pizza ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0