Jävla cyckelmaraton..

Bitter-fittan igång igen,
men jag kan inte låta bli!!
Jag blir galen på alla jävla cycklister som ska cyckla precis där jag ska gå,
spelar ingen roll vart jag går..
När den 378:onde cycklisten plingade bakom mig,
ville jag bara vända mig om och putta ner honom i snön
och köra en wrestling match med honom & sen kasta bort
den fula röda cyckeln!
Fast med närmare eftertanke så kanske de va lika bra att jag inte gjorde de,
dels för att man kanske inte får hoppa på oskyldiga cycklister som till och med
använder hjälm & lyse!
Och dels för att de kanske hade kunnat varit cyckelmannen,
och sånna tänder väl på våld?
Och inte ska han få de nöjet av mig..

Fortfarande arg och irriterad,
nästan så de gör ont i hjärtat..
De är nu i detta ögonblick som jag blir rädd för mig själv!

Jag ska tända ljus, stänga av mobilen & meditera nu..

 

 


Kommentarer
Postat av: Limpan

hahaha jag ser verkligen framför mig hur du väder dig om med mord i blicken och bara hoppar på cyklisten och brottar ner han i snön! haha, vilken underbart rolig syn :D

2010-02-09 @ 19:54:38
URL: http://fortfarandelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0