Jag vill, jag vill, jag vill ha..

Spenderat många timmar på att kolla på läppar,
på nätet, i tidningar
och på personer..
Jag har kommit på,
eller det har jag väl vetat hela tiden,
men jag vill ha ett par läppar :)
Trött på mina platta & tråkiga skinnbitar!
Hur kunde jag få en stor mun med små läppar ?
Sist jag kollade, så va de inte lagligt;)
Så snälla Gud, gör så jag vaknar imorgon med fylliga läppar,
annars måste jag ta tag i saken i egna händer!
Och då menar jag inte pump´n plump läppglans ;)
Tur att allt går att köpa för pengar nu förtiden,
nästan allt!
Allt skulle kännas så mycket bättre om jag fick läppar,
och jag lovar att alltid vara snäll,
(funkade när jag va liten och verkligen ville ha nått iaf.. )




Jag vill ha.. jag vill jag vill jag vill..





Kommentarer
Postat av: M

Som jag sagt förut så har du underbart goa läppar ;) Hoppas de blir lika kyssvänliga om du pumpar upp dem ;p



2010-02-11 @ 07:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0