Jag lär mig Italienska & Spanska..

Jag ville bara vara i min egen bubbla hela dagen idag,
sömnbristen gör mig till en zombie.
När jag ligger i halvkoma med ögonen stirrandes i taket
och drömmer mig bort till värmen hör jag ett vrålskrik:
Si si senorita!!
Jag flyger upp av rädsla,
Vart är jag ?
Har min önskan om att bli kidnappad till annat land slagit in ?
Nej just de, inte de inte..
Utan det är Katja som slagit i huvudet och har chartertema för sig själv :)
Sekunden efter hör jag henne sjungandes på:
"Gunilla jag mår illa jag orkar inte gömma mig för dig.."
Nånstans där i min egen dimma brister jag ut i hysteriskt skratt som urartar sig till tårar,
massa tårar !
Vilken idiot..
Hon är så språkkunnig och får helt plötsligt för sig att lära mig allt hon kan på Italienska,
de blir inte så många ord och inte allt för svårt att komma ihåg,
Pasta & Pizza vräker hon ur sig med lite acent :)
Min Katja är tidernas blondin !


Fortsätta sväva i min bubbla..



Kommentarer
Postat av: A*

Hahahaha! Är det verkligen min syster som kommer på sånna där saker? xD

2010-02-18 @ 22:09:51
URL: http://honsomvillveta.blogg.se/
Postat av: M

haha tror inte k & m e bra för varandra.. igår hade de adhd hela dagen tror ja :D

2010-02-19 @ 07:50:59
Postat av: A*

Hahah jo tack jag märkte det =/

2010-02-19 @ 13:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0