Ingen har en mamma som jag <3

Den underbara personen som burit på mig i 9 månader i magen,
och stått ut med mitt kolik som fortfarande inte gått över,
heter Katarina!
Men vi kan kalla henne för världens bästa Mamma..
En stark person som alltid är glad,
stöttar mig i allt
oavsett vad de gäller.
Hon har alltid hjälpt mig med allt från skolarbeten till killproblem,
vilket inte kan va lätt då min diagnos(om jag skulle kolla upp de) är ADHD eller konsentrationssvårigheter.
När allt känns svårt & hopplöst behöver jag bara lyfta luren och ringa,
antingen kommer hon springandes eller säger nå smarta meningar,
som får mig att må bättre direkt.
Vet inte om man blir så smart & förstående när man blir mamma eller om hon alltid varit så,
vore kul att veta de,
 så jag vet om de finns nå hopp för mig i framtiden ;)
Hon hjälper inte bara mig & dampbröderna D & S,
utan resten av the Osbourne family,
sina vänner & som om inte de skulle räcka så vill hon hjälpa mina vänner också,
super mom & räddningspatrullen tar över :)
*
Maja: Jag orkar inge mer, jag ger upp!
Mamma: Tänk såhär, om du känner att du redan är på botten, så kan du inte komma längre ner,
utan kan bara klättra uppåt :) Bra va?

Maja: Jag hatar allt med livet, hur mycket ska man orka innan man stupar?
Mamma: Du har en familj, vänner & människor som bryr sig om dig, de finns dom som
inte har de, du kan skatta dig lycklig.

MAJA HJÄRTA MAMMA..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0