Himlen får vänta..

I´m a beliver.. Hold my hand and never let me go..My heart is taking over..
Higher Higher Higher..
 Såå jävla bra låt, jag blir jätte glad & pepp på livet när jag hör den!
Kan inte låta bli att stampa med ena foten, kasta med håret & ta tag i mascaran för att sjunga i "micken"
Lite så jag beter mig på mornarna innan jag är klar för att möta världen..
Men idag vet jag inte om jag är så redo för den här världen faktiskt,
pissigt väder & motivationen på botten!
Hoppas de funkar med att lyssna på min lilla Erik Grönwall, annars får vi testa typ Spice Girls eller nått,
och tänka tillbaka i tiden,
på alla roliga & galna minnen sen tonåren :)
De brukar kunna funka ! :)

Att se en halvnaken, nybadad & rakad Mike ger också lite energi,
eller mest pirr i magen, ungefär som 1000 fjärilar som gör loopen i magen samtidigt.
Att denna varelse använder Diesel parfym gör mig ännu mer svag ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0