Handla med min familj..

Och min familj i detta läge handlar om jag, mig själv & mitt ego..
Vi är en bra kombination så jag bestämde mig för att gå & handla..
Tog en kundvagn & skulle in i affären,
men kom inte så långt då jag fastnade i varenda spår i snön.
Demonerna var på väg & jag kände hur arg jag blev & hur jag hade lust att bara släppa vagnen & gå..
Men tyglade mig & tog 10 djupa.
Är sjuk less på snön nu, vill inte ha nå mer.

I affären tog jag allt jag såg som innehåller socker,
abstinensen ropar..
Så jag ska baka,
Muffins
Chokladrutor &
 Rulltårta


Ringt lite samtal idag också,
Så idag känner jag mig vuxen & jag bara växer på min egen vuxenpoäng-skala,
Kan dock bli lite rädd för mig själv att jag kanske faktiskt är på väg att bli vuxen..
men bara att acceptera eftersom att PetePan vägrar komma
och hämta mig & ta med mig till hans ställe.
Tänk va roligt att få vara barn hela livet & leka med små indian pojkar ;)
Och att ta tag i killen med trikåer & bara flyga iväg när man känner för de,
men kruxet är att jag förmodligen skulle drömma mardrömmar av tanken på
att en gubbe med krok till hand är ute efter en..

Hmm, rulltårtan blev bränd!!!




Kommentarer
Postat av: Mike "dockan" Hedström

Hur go e du inte mitt HEART =D Tack för de goa muffinsarna och chokladrutorna! Du e bäst! Synd att de gick som de gick me rulltårtan.. ;) Men så kan de gå när bloggdemonerna tagit över ens liv ;) mohahaha! PUSS

2010-02-05 @ 07:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0