Grill-Britt!

Slog upp mina ögon kl 9.00 när Dockan ringde & väckte mig,
fegt att väcka mig till den här världen..
Jag låg i min egen värld, i min dröm, i min bubbla,
där är allting bra & precis som jag vill ha de,
jag kan inte med om nått går emot mig,
då kommer Maja 5 år & trotsig fram!
I min bubbla är allting Rosa..

I min dröm i morse fick jag träffa Angelica,
min vapendragare & barndomsvän..
Vi har gått igenom så mycket tillsamans,
och mer ska de bli..

När vi blir vuxna ska vi vara hemmafruar & bo på samma gata,
springa över till varandra & skvallra om våra lata män & dryga ungar,
gå på massage & manikyr tillsamans,
medans hundarna springer i gräset.
Ha personliga tränare som är runt 20 års åldern & solbrända,
och givetvis spendera pengar & tid på massa shopping!
Sen kom jag på att de är livet i Desperate Housewifes och inte mitt liv,
jag får nöja mig med mitt liv, de är faktiskt riktigt bra :)
Bättre blir de när Angelica kommer hem till mig igen..



 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0