God morgon God morgon :)

Onsdag idag va ?
....
Lika bra att kolla i min jätte upptagna almanacka vad de står,
hmm..
Tvättstuga & skolan!
En promenad ska också hinnas med!

Dagen hade ju kunnat varit roligare om jag hade kidnappat med mig Gabbie,
och tagit underklädesreklam jobbet i sthlm:)
Lekt av sig lite,
och tjänat en slant ;)
men men, istället tar jag och sveper mitt kaffe & kör ett uppträdande
för mig själv & mitt ego vid spegeln..
Lite Carola idag ;)
Tänker självklart på lilla Josefine då ;)



Jag stog med Hjärtat i min hand men du bara gick förbi..
Jag vet att jag står på egna ben, på egen hand..
En lite del av mig finns nog kvar hos dig..









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0