Galenskaparna..


Detta vackra kort hittade jag i min lägenhet idag.
Söta Madde har börjat pyssla,
de trodde väl ingen när hon va en i våran sekt ;)
Dagens ros till Madelene Karlsson !

Jag hann också med att leka med Gabbie,
Vi åt självklart räksallad med couscous & dubbel örtdressing på Coffehouse,
läskigt att bli introducerad i denna räkvärld eftersom den är bland de godaste som finns !
Smögkolla på massa folk som gick förbi,
inget ögongodis idag bara massa fula fiskar,
 men de är lika kul de.
Vi pratade med Thai Angelica på Skype,
hon är lika glad & galen som alltid,
fast idag lekte hon miss secret agent tror jag,
allt "hemligt" skulle hon skriva på msn samtidigt som vi pratade!
Vi snackade i 3000km/h & skvallrade om allt och inget,
när vi sen kollade konversationen på msn,
fick oss ett rejält skratt eftersom inget va sammanhängande och de bara stog massa skit :)
Jävla galningar!


M & G..

Me and my Love.. ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0