Hon är bara 15 år ..

..Och livet leker än,
hennes långa ljusa hår smeks av vinden där hon går,
hon är en drottning klädd i jeans & de vackraste som finns.
Hon är ung, fri & lycklig & bara 15 år..

Den sjöng alltid min pappa för mig när jag va liten & skulle sova.
Jag trodde inte att de fanns en sån låt på riktigt,
utan att pappa hittade på för att lugna mig, för att jag snällt skulle sova
och drömma om att få bli en 15 åring i jeans.
Men jag hittade den på Spotify!
Det riktigt känns bra i hela kroppen när jag hör den,
Min & pappas låt!
Nu känns dagen lätt som en plätt, och jag kommer förmodligen le hela dagen!
Nu ska de gås ner på stan för att kolla posten i min lägenhet!
 Och om jag har tur så kanske jag får se min pojkvän idag,
vore kul att få se han innan han fyller 30.
Whish me luck..
Har saknat han ganska mycket faktiskt,
och tänkt på han en hel del!
Nu ska de promeneras i tempo,
nytta med nöje ;)
FredgasMys♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0