Familjemiddag, Terapisnack & Avslappningsbad..

En hel dag med mamma idag..


Tur att jag ännu en gång fick hjälp av mamma med plugget,
hatar när jag fastnar på nån uppgift och inte kommer vidare själv,
men det är löst nu,
för min mamma är så smart,
så nu vet jag vart jag ärvt de ifrån ;)  
Kändes lite tomt när vi skulle äta eftersom de saknades en medlem i våran klan,
Ari ♥
Skänker en tanke till han & resten som befinner sig i Finland.
Pratat med Mami om allt mellan himmel jord som alltid,
känns alltid så bra att få prata av sig med henne,
hon förstår alltid!
Eller håller hon bara med för att slippa höra mitt tjat ?
Oklart ännu..
Har hon lärt sig att stänga av mig som Mike & Pappa gör när
min käft går i ultrarapid ?
Hann med en promenad på vischan också 
längs isgatan i -4 grader & lite mer snö..
Dagen avslutades med ett avkopplande bad,
vetandes att mami väntade nere i soffan,
de är Trygghet!



Kastar en Lycko-Slängkyss till Lill-Strumpan som ska ta en jäger för mig ikväll ;)
Så om nån ser två helt otroligt snygga & kanske lite fulla flickor så är de stor risk att de kan vara G & L,
så snälla va rädd om dom .. ♥

Dagens sms & kommentar går till..
M: Jag har beställt en gosig dröm med dig som huvudperson.
Jag: Huvudperson?? Hmm, hur många fler ? Jag vill va ensam!
M: Du & Jag ska medverka iaf.
Jag: Du får leka med dina andra i din dröm, jag besöker nån annans drömmar!!

Vi får väl se i vilken skepnad jag besöker drömmen..


Kommentarer
Postat av: mike

baby jag skrev allt lite knas där! Var inte menat så ;) Men nog kom du och besökte i min dröm iaf. Som varje natt ;p hoppas du inte behöver jobba i morgon så vi kan busa lite :D annars så kommer ja ikväll ;)

2010-02-18 @ 09:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0