Ensam Hemma !

Vad är det man gör när man är ensam hemma hos killen ?
I de här fallet Dockan, för de är så jag kallar honom.. Min pojkvän.
Hoppar i sängen, snokar runt i lådorna & tar bilder på sig själv i underkläder,
och skickar till honom.
Jag är inte säker på om jag vill snoka, tänk om jag hittar nått som jag absolut inte vill se,
vad gör jag då ?
Om jag typ hittar en gammal B inspelad p-rulle med nått X eller Fuck..
Jag vägrar tro att han har haft ett liv innan mig,
han har aldrig haft ett förhållande förut & är oskuld!
De skulle vara perfekt..
Jag vill vara den tjejen som han spelar in en P-film med!
Får ge de som förslag när han kommer hem!
Whish me luck ;)
Just nu får jag sysselsätta mig själv med nå annat..
Tv-spel kanske?
Eller ta en lång promenad själv med musik i lurarna?
Jaa, de får de bli, låtsas va en aktiv människa,
fast i självaverket handlar de om att få ensam tud med min mp3!




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0