Börjar dagen med film :)

Jaha ny vecka igen..
Mina Måndagar brukar alltid börja med nytt liv,
men den här Måndagen har jag bestämt mig för att leva min andra vecka i rad för första gången :)
De känns bra nu..
Jag börjar veckan med att gå upp tidigt, äta frukost & kollla på film :)
Låter inte de som en bra idé?
Eftersom jag alltid är så trött på mornarna, så tänkte jag att jag idag skulle gå upp tidigare för att
hinna kolla på film innan jag ska göra de jag måste!
En kopp kaffe & en skål med kalasPuffar & mjölk blev frukosten,
bra start på dagen! Socker Socker Socker..
Avslutade gårdagen med maränger också,
kanske va därför jag va så pigg imorse, fortfarande socker hög !
Kanske är skit bra, så jag håller mig pigg tills jag ska slå upp min spännande skolbok ;)
Solning & träning eller power walk står med blyertspenna i kalendern också,
för att de måste göras men risken att de inte görs idag är stor, därför valet av penna
så de går att suddas ut,
känns inte lika ångestframkallande då, än om de skulle vara överkluttrat med bläck ;)
Dags att bygga på ansiktet & svepa kaffet,
sen Sex and the city the movie :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0