Blogg VS. Tv-spel !

Tv-spels demonerna har tagit över Mike!!
Han vet hur roligt jag tycker det är att blogga så han tar tillfälle i akt att utnyttja mig..

Eftersom hans nya intresse är att spela pang pang på tv:n,
online med sina tv-spels nörd kompisar
varje kväll..
Så sa jag en gång att jag var orolig för honom,
för att tvspels demonerna hade tagit över hans hjärna,
och de får jag äta upp nu när jag pratar om min blogg.
Så idag passade han på att utnyttja mig;
"Om jag får spela tvspel får du blogga"
De är fegt att utnyttja en svag själ som mig,
men jag köpte idén..
Så nu sitter min förra tuffa pojkvän (som nu blivit nördig),
i soffan & skjuter på sina kompisar
medans jag sitter på golvet inlindad i täcke framför datorn med tända ljus & ett glas oboy,
hörlurarna har jag tryckt in i öronen med Takida på högsta volym
för att slippa höra massa krigsljud från pojk spelet.
TYvärr kan man inte flytta datorn eftersom sladd jäveln är glapp & datorn lever ett eget liv!
Nää jag är inte bitter..

Jag fick iaf med honom på långpromenad till hans föräldrar & lämna lite av de jag har bakat idag,
eftersom jag är så underbar & rar, så äre sånt jag gör..
Lite så jag jobbar ;)
Sen bar de av till solariet, i hopp om att få lite färg
för att slippa vara lika vit som snön,
men om de blev så mycket färg vette fan,
men skönt va de att få drömma sig bort lite,
till ett varmare ställe med sol,bad, halvnakna killar & fruktiga drinkar!

"De här är min favorit bana, jag ligger 2:a & Håkan 4:a"..
Säger Mike 28, med ett leénde som man hittar på ett barn som nyss fått Lördagsgodis
;)

Dags att utnyttja honom tillbaka, fast på annat sätt..  ;)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0