Betyg Vg..

Idag hade jag sluttentan i Vård & Omsorgsarbetet..
Det var därför jag bara fick 4 timmars sömn inatt,
för att magen höll på att vrida sig & magkatarren var på väg tillbaka igen!
Men smart som jag är så fixade jag ett VG!
För jag är lycklig, för jag är lycklig..

Efter skolan begav jag mig till cirkusartisten Gabbie, och där fann jag även Linn..
Det blev mycket skvaller & skratt, galna brudar, de är de enda jag har att säga!
Lunchen blev i skrapan, så G fick sin efterlängtade räksallad, som hon alltid tjatar om !
De finns faktiskt inge roligare än att spana på fina & fula människor,
Jobbigare att gömma sig för fula människor däremot ;)

Jag har fått mina snygga efterlängtade solbrillor idag, äntligen!
Så nu vägrar jag vintern & väntar på solen!!

..Jag har köpt nya solglasögon & gömt mig i dom hela da´n..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0