Är man stor måste man vara snäll !

Det är fan den bästa reklamen jag har sett!
Älskar att den stora hunden är sötast och täcker den lilla hunden för att den inte ska bli blöt!
Snäll!
Lite som min Mike, världens snällaste ;)
Men frågan är ju om han skulle skydda mig mot regnet eller putta ut mig,
ihopp om att jag ska få rent hår!
Tack vare den reklamen kan jag alltid säga:
Är man stor måste man vara snäll!
Hur bra som hellst,
eftersom jag är så liten behöver jag asså aldrig vara snäll ?
Det blir en enkel match,
då behöver jag inte ändra på mig för att försöka vara snäll,
utan bara köra på i samma spår som jag alltid gjort!
som en ettrig liten dvärgspets ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0