Är jag vittne till ett hot nu ?

Hmm, inte ens får vi äta lunch ifred,
när vi sitter på SpicyHot & äter i all ro!
Killarna som sitter bordet brevid blir hotade av nå andra killar, eller ghettoungar.
Dom tuffa grabbarna hotar småpojkarna, för att småpojkarna hade hotat deras nån skit tuff polare.
Modigt av han som blev hotad först att ta tag i saken själv istället för att skicka sina höga kompisar.
Jag har ju inget med det att göra, men jag blir skit arg!
Jag kunde se dramat i huvudet att dom börjar slåss och
att min mat far illa, ingen rör min mat!!
Tanken retade upp mig som fan,
De blev inge mer än hot som tur var!

Jag har ju givetvis hunnit shoppat för mycket idag också,
allt i sminkväg, leggings*3, kjol, Jacka, accesoarer & massa trosor.
Vill verlkigen att det ska bli vår nu, fattas bara mina solbrillor som jag aldrig kommer få,
men sen så är jag redo att möta grönskan :)

Snart kommer min gubbe ;)
Då ska jag fråga om han vill leka RyskaPosten med mig ;)



Maja ♥ Mike


Kommentarer
Postat av: Mike

Mike <3 Maja Tack för en helmysig kväll/natt Hjärtat! Tycker om dig så sjukt mycke! Pirr Pirr i kroppen! :)

2010-02-20 @ 16:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0