Alla Hjärtans dag !

Då är det alltså den 14/2 :)
Den hysteriska dagen är äntligen här, vilket betyder att den snart är slut också :)
Jag varken gillar eller ogillar den,
antingen är alla hysteriska med sina hjärta saker överallt,
eller sitter och surar över att dagen är överskattad!
Jag har bestämt mig för att vara neutral i den frågan..
Men jag skänker en extra tanke till alla mina små hjärtan:
*
AngelicaAnnaAriDanneErikEmilErikFarmorFarfarGabbieJonasJaniJaanaJonasJosefinJohannaKatjaKajsaKompisarLisa
LinnLillyMammaMikeMaddeMaximiliamMilleMalinMatildaMormorMorfarMeravännerPappaPgPillanSebbeSimonSläktStrike
TessanTommieTotteViktorVännerWhilliam

(Fattas nå namn går de under vänner, kompisar, släkt eller Strike )
;)
Sminkning & rastning av Mike på schemat för dagen !
Ikväll blir de Puss & KramKalas ;)



All my Love..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0