ADHD Hundar & Energi Pappis..

Är det nån som verkligen får mig att skratta högt så är det min pappa!
Vilken stjärna!
Skojjar & skämtar alltid om allt med en liten dash av ironi.
Farsan har börjat gymma nu också,
bara tanken på hur han ser ut när han gymmar får mig att börja skratta.
Damp pappa liksom !
Inte konstigt att även hundarna har nå fel, hysteriska & vilda små hamstrar.
Det är nått med huset, alla som kliver innanför den dörren blir skadade,
äre nått i luften eller bara pappas energi som smittar?
Jag frågade pappa idag om jag fick låna hundarna i sommar när jag ska
vara i Kga hos Mike,
jag vill ha dom i väskan & klicka runt i klackisar & bara vara allmänt blåst ;)
Ge Värmlänningarna nått att prata om över en latte!
Och ha dom med mig på stekar Löga ;)
Haha..


Molly





Pappa: Dom här har ju sån här ADHD


Kommentarer
Postat av: m

Jaa :) ta med dig hundarna hit i sommar så kan vi gå ut på mysiga promenader i solnedgången :D

2010-02-19 @ 11:17:23
Postat av: Sanny

Maja, det där är ju en roccohund! Vill Molly bli mamma till Roccos barn? =)

2010-02-24 @ 21:57:39
URL: http://thesanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0