1 månad på "riktigt" idag ..

Han får mig att le, skratta & fnissa som en 14 åring..
Han är snäll & förstående..
Omtänksam..
Snygg, sexig & underbar på alla sätt & vis!
Även han som framkallar mina demoner på ett läskigt sätt.
Men de finns ingen annan som får mig att må så bra som Mike!

Så nu till den stora frågan, är han den rätta?
Hur vet man de liksom?
Jag är inte så bra på sånt här med känslor & förhållanden,
jag gör mitt bästa för att vara en bra flickvän,
fast jag egentligen inte är flickvänsmaterial.
Så jag behöver lite rådgivning..

Man måste våga satsa för att vinna, men man kan förlora stort..
Men..
Jag kör all in ;)


Maja Hjärta Mike..

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Mike

Hela min dag har vart kass ända tills nu.. Blev jätte glad när ja läste ditt inlägg =) tack för att du finns hjärtat! Du e de bästa jag vet!



2010-02-12 @ 12:53:42
Postat av: A*

Jag blir helt jätte varm och glad när jag ser hur glad du är bästa M* du av någon förtjänar en bra kille som han! Han får många tummar upp för att han får dig att må bra!

2010-02-12 @ 14:54:20
URL: http://honsomvillveta.blogg.se/
Postat av: sophie

nu hitta jag din blogg oxå :) va roligt att du skaffat dig en pojk, hoppas allt går bra. kram sophie

2010-02-12 @ 22:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0