Vecka 23 !


Det är konstigt att tiden till en början stannat
för att sedan rusa iväg !
´Hur gör man för att passa ihop med tiden?´

Innan graviditetsvecka 12
hade tiden stannat på riktigt,
minutvisaren rörde sig inte en millimeter
och det känndes som samma dag i en evighet!
´Vem har tagit tiden?´
Sen plötsligt utan att hinna blinka
så går vi in i vecka 23 den här veckan !
Nu plötsligt har tiden sprungit ifrån mig istället..
Hur är det möjligt ?

På den →soo far..
långa resan har det hunnit hänt en del saker !
Bra eller anus ? ..

• Jag köper babysaker istället för 3 par skor i månaden
• Jag dricker mjölk & O´boy istället för rosépang & Jäger
• Jag försöker hitta inre balans & lagt träningen åt sidan
• Jag har tappat nån vän.. och hittat nån ny ..
• Jag har fått 5 streck mer på vågen !!

But I´m still me..



Välkommen v 23 !





Kommentarer
Postat av: emelie

svar - trim och trim, jag försöker iaf! (;

men i slutet av april ska jag ta med dej ut på långa promenader med barnvagnen! :)

2010-12-14 @ 17:04:09
URL: http://emsiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0