Miniskor & glass i -20 !



Var ute på en liten promenad igår
med Fia & Nicodemus !
Blev en sväng in på H&M
för att sedan fika på
´Som hemma´

Nicodemus har bestämt sig för att äta glass när vi halkar runt i snön,
långt innan vi ens kommit till cafeét.
Ungen är inte bara söt som socker utan snabb i svaren också..
När vi frågar honom om han verkligen ska äta glass
när det är så kallt
svarar han snabbt;
Meeen det ska ju vara kallt med glass !!

Underbara unge..

Följer med F & N upp till dom en sväng för att kolla in
helgens nya partyblåsa
och konstaterar att just den biten i livet är långt bort just nu.
Tänker en tanke på hur kul det skulle vara att slå klackarna i taket,
kollar sedan ner på magen som putar ut genom jackan och
ger av ett leénde att jag faktiskt ska bli MAMMA till
världens förmodligaste vackraste & finaste kryp !

Lilla Fia syns inte mellan hyllorna men hon hörs..
Hon springer som en iller mellan alla
olika bebis saker och ger ifrån sig små
"åhhhhh ljud" lite överallt som jag får följa för att hitta henne igen.



↑Väl ute i kylan igen räcker hon över en liten kasse
till mig
med dessa små godingar i ↑

Åhhh vad jag längtar efter att kunna sova utan att vakna av att jag
måste på toa och kissa..
När jag springer upp lika fort som en leopard
så vaknar självklart min inneboende och börjar
sparka mig och göra cirkusvolter,
så det där med sömn är långt bort och inte längre en del av mitt liv.
Men mest längtar jag efter..
Polar´n !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0