Mys Söndag !



Blundar & ber att
tåget ska vara i tid !
Och tamefan..
det vare !
Vilken tur !
Lillebror hämtar mig och vi beger oss till
Mamma & Ari för att äta & fika lite.
Massa prat & skratt resulterade i påtankning av energin som
länge varit långt borta !
´Jag är så tacksam att jag har min bästa familj´

Från Byhagsvägen rullar jag vidare mot
Folievägen för att njuta av
trevligt sällskap med bra vänner !

Julmust→Tomtegröt→Lussekissar
Sedan var det dags att byta julklappar !
Vi drog ett varsitt nummer och jag fick Tinas present !
´Som att hon visste att det var jag som skulle få den´
Jag öppnar paketet som ett barn och sliter åt alla håll
och får syn på en
Hot Water Bottle !








Kommentarer
Postat av: Anna

Var så skönt att få träffa dig! Efter jul kommer jag upp!

2010-12-14 @ 13:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0