JULBORD IGEN !!



Lyssnar på julmusik och försöker få upp
känslan..
den där riktiga känslan av JUL!
Konstigt nog är min egna jul-känsla
borta hos nån annan och hälsar på.

Skulle gärna vilja ha tillbaka den eftersom jag
ska jobba mitt först julbord för den här julen !

Sätter mig på knä och knäpper händerna..
med Carola i bakgrunden som gör det lite lättare
att nå våran Gud där uppe !
´Snälla Gud..
Låt mig slippa köttbullskrig & fyllon som dansar limbo på borden.
Låt mig slippa kast-spyan över bordsgrannen mittemot samt gubbar som lindar in sig i julgransbelysningen.
Och framför allt ..
Låt mig slippa att det svartnar för mina ögon så jag
låter bli att slå mina gäster !!´
 
WHISH ME LUCK !




Kommentarer
Postat av: emelie

tror den är hos mig, jag griljerade julskinka idag. nú luktar de skinka i hela lägenheten! (; mums.

2010-12-03 @ 14:37:03
URL: http://emsiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0