Godis & paketmaraton de luxe..



Julen gick fort
den här gången med !
Vaknar på julaftons morgon av att jag är jätte förkyld
och lite halvt opeppad till allt.
Bestämmer mig för att leta reda på ansiktet och kleta lite rött
läppstift på läpparna för att
känna mig extra fin,
dagen till ära !
Pappa- Systermys & lunch.
Mormor & Morfar- Mys med andra sidan familjen och julklappsmaraton
följt av skraplotter och skratt.
Natten avrundas med min bästa- Angelica


Utmattad och med svidande ögon lägger jag mig återigen i mitt
gamla flickrum för att
försöka sova några timmar innan det var dags att åka tillbaka till Karlskoga
för ännu en träff fullt med mat, folk & godis !
¨




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0