Girls room & Nitlotter !



Nog för att jag visste att det är en
liten bit mellan
Karlskoga-Västerås,
men inte att den här bilresan skulle kännas så lång.
Vi slänger oss i bilen för att gasa dom dryga 15 milen emellan,
går bra tills vi kommer in i Västerås..
Jävla bilköer !
Vi hamnar i en bilkö och jag tror för en stund att vi ska få fira jul i våran gamla volvo,
vilket inte hade gjort mig nått då
Grinchen ändå har hittat tillbaka till mig i år igen !
Gapandes & svettandes hoppar jag runt i bilen som en dräktig kossa
innan vi slutligen når destination:
Landet ingenstans !

Rusar in i huset på Byhagsvägen
och julkänslan försöker hitta tillbaka en liten aning.
Möts av glada familjen ♥

Skinkmacka & Julmust- Kaffe & Fika av alla dess slag
Godis i mängder, former & färger- Glögg.

Och för att inte bryta en tradition så
valde vi även nitlotter på Bingolotto !



Går upp för den lite runda trappan till övervåningen
för att steppa in i mitt gamla flickrum
som mamma gjort iordning så fint.
Kollar runt mig och myser
av tanken på gamla minnen samtidigt som jag slänger en
blick på nått nytt..
En bebis säng står och pryder hörnet och väntar
ivrigt likt mig på att den lilla ska komma ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0