Crashdiet Vs Maja & Anna @ NightShift..



Då var det helg igen
vilket  betyder att jag slänger på mig ett par baggy
och kastar mig bakom baren
för att härja en aning & dela ut en å annan drink!
Natten bakom baren var inte som den brukar
då vi denna gång fick besök av skrikandes
grabbar med långt hår & eyeliner.
Dom kallar sig Crashdiet!
Så med sparkar innifrån och många skratt
njuter jag av Annas sällskap
och fortsätter kasta ut drinkar,
tills tanken slår mig..
´Diggar bebis hårdrock och sparkar i takt eller
strejkar den och sparkar i protest´

Innan kvällen hoppade igång av headbangande´s hårdrockare
hittade vi en jätte rolig lapp!
Funderandes och skrattandes tog vi lappen och sprang in på toan för att
läsa & ta kort på den..
En lapp skriven med grön text och massa punkter..
Punkt nummer 2:
•Kasta kiss på publiken !
Punkt nummer 6:
•Lattja med motorsågen !
Nånstans mellan punkter & rader står det även :
CUTTA Simon i magen !

Hahahaha jag dog och återuppstog flera gånger
av skratt attacker!
Känner mig som alla andra i lokalen;
Levande död med stripigt hår.

Så med ett leénde på läpparna kryper jag ner
brevid mina egna Rockstjärnor och somnar
med tjutandes öron !





Kommentarer
Postat av: Anna

Hahahaa!

Ja det var en kväll utöver det vanliga :)

Längtar tills nästa gång vi jobbar tillsammans vännen :) Hoppas du har haft en jättemysig jul!

2010-12-29 @ 09:57:09
URL: http://annfor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0