BM, Soffbygge & en skvätt koffeinfritt kaffe..



Äntligen Torsdag !
Det var känslan jag fick när jag klev upp idag..

Börjar dagen med att åter igen försöka hitta nått att ha på mig
där magen inte står rakt ut..
Uppdrag slutfört !
Sen sprang jag in på Barnmorskemottagningen för att kolla att allt står rätt till..
• Lågt blodtryck 100/60 men ingen fara..
• Bra blodsocker & inge konstigt i urinet..
• Vi följer kurvan som man ska under en graviditet,
med liten mage & liten viktuppgång (5kg)

Vilken lättnad..

Nått som däremot inte är så lätt är soffan som kom idag,
i ungefär 100 delar !
´Hur ska det kunna bli en soffa?´
Plötsligt känner jag att super-women som oftast brukar bo i min kropp
och alltid vill klara allt själv och brukar ge sig fan på att klara allt också..
Plötsligt har bytit adress !

Bestämmer mig för att låta grabbarna bygga (!)
medans jag själv tar en kopp koffein-fritt kaffe
och beställer lite sommarkläder istället !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0