Barnvagnar VS Barjobb !


FREDAG ↓
Klarade julbordet och känner mig oövervinnlig !
Skyndar hem för att få några timmars sömn innan det var dags
att parkera rumpan i en lastbil med Mike
som skulle ta oss ner till Göteborg & tillbaka.
 
LÖRDAG
Med trötta och svidande ögon
övertalar  jag mig själv att
gå upp ur den varma sängen & följa med som jag lovat.
Både ser ut & känner mig som en sliten chaffis
så det passade mig utmärkt att
sitta i lastbilen.
Väl framme och jobb avklarat så strosade vi runt och kollade i affärer,
och det finns fortfarande ingen lust till att
shoppa kläder
så istället kollade vi på barnvagnar.
 
Jag är fortfarande stört förälskad i min
Cresent Classic vagn ↓



Kvällen närmar sig och jag släpper tanken på
vagnen som ska ta min lilla
flera mil om dagen,
när jag förbränner kalorier & onödiga kilon..
Istället slänger jag på mig min svarta piké
och sätter öppnaren i bakfickan för att inta
min plats bakom baren med
dunkande musik & fulla valpar!
 
Jag räknar ner..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0