VardagsLivet "


Härliga Måndag morgon!
Att vakna utvilad & pigg,
och faktiskt se fram emot att ta tag i vardagslivet
är en annorlunda känsla,
samtidigt jävligt skön!
Så hela Måndagen bestog av power walk,
städning & plugg!
Och aldrig förr har jag uppskattat det som nu.
´Beror det på att jag är gammal och fyller
150 år om 3 veckor eller att jag
faktiskt inte är en festival brud?´
Hur som hellst slänger jag mig i soffan
med Mike under täcket framför en film,
och bara njuter av livet,
Kastar mig sedan i sängen i hans famn
och somnar utmattad!
Det är lycka & trygghet..

Och så blev det Tisdag..
Massor på ToDo listan!!
Bara skit tråkiga saker så jag vet inte riktigt vart jag
ska finna min motivation !
Det som ska göras idag är allt från plugg & läxor
till tvätt, pappersjobb & samtal!
´Snälla Gud ge mig styrka att klara av
denna dag´




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0