Min mamma !



Vaknar av att jag är hungrig som en varg
och en blåsa stor som
en ballong.
Går upp & upptäcker att det inte är nån idé
att lägga sig igen eftersom det finns massor att göra..
Idag igen..
Gör allt som vanligt i samma ordning som alltid,
enklast så då slipper jag tänka i onödan utan kan göra allt i sömnen
och på rutin!
Med håret åt alla håll som ett penntroll,
stora tant-trosor & macka i hela munnen
går jag med ena ögat stängt och ena öppet för att
som vanligt kolla min tråkiga mail,
om jag fått lägenhet eller om min lärare vill mig nått!
Inget idag heller..
Däremot har jag fått världen finaste mail av världens
finaste människa..
MAMMA!

Skickar en bild på dig som jag har på min dator.
Jag har satt den som skrivbordsunderlägg på min sida.
Nu blir jag glad varje gång jag startar dator och du är där.
Du ger mig energi och jag blir glad när jag ser dig.
Jag älskar dig.
Puss Mamma.

Jag sa ju att JAG har världens bästa MAMMA!



Bästa kompisar redan här ↑



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0