Torsdag !





Började Torsdagen med
en fika med mina favorit tjejer
Madde, Emma, Josefin & Angelica
på stationen innan jag tog med mig Angelica
ut på stan för att härja & springa runt i cirklar
som 2 yra hönor.
Fika hos Anna,
mys med familjen
och middag hos Angelica.
Så trodde jag att min Torsdag skulle se ut innan jag begav mig
hem igen!
Men ikke..
Med lite övertalning så stannade jag & vi gick på
Sjökrogens sista trubadurkväll.
Alla galningar sen förr & mycket skratt & snack om minnen
gav mig rutor på magen & en hungerkänsla,
Så vad är inte bättre än cheesburgare på vägen hem i natten ?
Berusad på livet styr vi mot landet för att somna
och vänta in nästa dag..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0