Spöken igen !



´Varför kommer det alltid spöken när jag är själv?´
Kollade på Det Okända på
4+,
och idag var dom och hälsade på,
på Borgvatten utanför
Östersund.
´Så jävla läskigt´
Hur kan man vara rädd för nått som
man egentligen inte tror på ?
Hur som så är det sjuk intressant,
och fast jag vet att jag inte ska kolla
för att jag kommer drömma mardrömmar så
kikar jag fram bakom täcket iaf och stirrar som en besatt
på dumburken.
Och i vanlig ordning blir jag livrädd
och triggar upp mig själv.
Efter att ha legat under täcket ihopp om att
alla spöken ska lämna mig
i 15 minuter & svett som rinner
bestämmer jag mig för att leta efter dom ist.
Finns dom så måste jag ju se dom !
Hittar inga såklart !
Räädslan lämnar mig och rastlösheten tar över..
´Vad ska jag göra nu då ?´
Bestämmer mig för att baka en kaka
tills min sambo kommer hem !
Duktiga jag tänker jag,
men ikke..
Lyckas inte med nån vidare bra kaka
men är nöjd ändå att jag överlevde mina
hjärnspöken,
för det är de enda som finns,
nå riktiga spöken finns inte !

Alfons Åberg: Jag ser dom inte !
Alltså finns dom inte !




Kommentarer
Postat av: Ella

Vill inte skrämma upp dig på någe sätt,

Men dom flästa tror inte på ''andar'', Men de är faktiskt sant, Saker som hänt i vissa av dom avsnitten påDet Okända De harhän mig..



Hoppas alle é bra med dig?

2010-08-06 @ 00:00:32
URL: http://ellinortobias.bloggplatsen.se/
Postat av: Anonym

Men man får dom på film iaf ;)

Åk till ängsö och filma mot "ladan" mitt emot kyrkan, så lovar jag att du får fina saker på bild vid 11-12 tiden.

2010-08-09 @ 22:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0