Mensmonster & bitterfitta..



´Varför blir jag ett monster när det är trevliga veckan?´
En riktig häxa,
full med hormoner & demoner.
Och ibland..
eller för det mesta,
så kan jag inte tygla allt som bubblar i mig.
Utan jag blir som en skakad champagneflaska!
Jag orkar inte med mig själv
när jag mår så här.
När jag är irriterad hela tiden utan anledning,
eller när jag gråter hysteriskt som ett barn fast det inte
har hänt nå speciellt,
då vill jag gräva ner mig själv på baksidan av huset.
´Vad ska man göra åt mig?´
Sätt på mig en tvångströja och droga ner mig,
så jag kan sitta och gunga fram & tillbaka samtidigt som jag kontrollräknar
mina fingrar och skrattar åt mig själv.
Istället för att få raseriutbrott.

Imorse när jag vaknade så
bestämde jag mig för att det här skulle bli en bra dag!
Så det ska det bli..
Jag börjar med frukost & promenad..



Kommentarer
Postat av: Tessan

Hahahah.. Då är vi två iaf.. Jag bli likadan!



Kram

2010-08-15 @ 18:16:59
URL: http://crewlady.blogg.se/
Postat av: maja

Skönt att veta att jag inte är ensam ;)

2010-08-17 @ 22:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0