Helgen!



Körde mitt första bar-pass på
statt i Karlskoga i Fredags.
Själva barjobbet är det samma som alltid,
skillnaden är bara att det
är ett & annat nytt (och gammalt) ansikte att kolla på.
Tittar upp under alla Mojitos & Godzillas
och får syn på nått som får mig att kolla en extra gång,
och jag känner hur det riktigt suger tag i magen på mig.
Där står han..
Världens snyggaste Mike ♥
´Tanken slog mig samtidigt som leéndet steg i mitt ansikte,
det är verkligen han jag vill leva hela mitt liv med´
Vilken känsla!
Tappar lite av min koncentration för en sekund men blir
snabbt påmind om tempot igen när jag ser virvelvinden
Markus brevid mig som snurrar runt överallt och ingenstans samtidigt.
´Vilken energi´
Slirar runt på golvet och försöker hänga på,
till en början är allt som det ska tills..
Jag misstänker att en kille handlar på nån annans kort,
och Markus flyger ut ur baren för att ta ut killen till vakterna.
Vilka poliser vi är,
så jävla bra av oss
för killen åkte dit & riktig polis kom till plats.

Pizzamaraton kl 03.30 & kramkalas avslutade Fredagen för att
sedan vakna tidigt på Lördagen och shoppa innan nästa
bar-pass på statt intill småtimmarna !







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0