GAAAAAAAAAAH!



´Ska det vara så svårt att få tag på nån?´
Jag ska hyra ut min lägenhet till Malin
och ringer till
Boultbee..
(Som har gått i konkurs i centrahuset där jag bor)
Självklart kan dom inte göra så mycket
förutom att ge mig ett nr till dom som har hand om det.
Ringer dit,
men helt plötsligt så är det inte det företaget heller som har hand
om mitt hus.
Men den trevliga tjejen i telefonen ger mig ytterligare ett nr till
ett annant företag som sägs ha hand om
min lägenhet.
Börjar bli skapligt irriterad och slå numret med
bestämda tryckningar..
´När jag väl kommer fram blir jag kopplad´
Väntar otåligt mellan signalerna
tills jag slutligen kommer fram.
Men tanten som svarar kan inte hitta mitt hus och ber mig återkomma
när jag har mer uppgifter!
JAG BLIR GALEN !!

Väntar några dagar och fixar allt jag ska för att samla
krafter att ringa,
lägger på den trevliga rösten & ett leénde..
När jag försiktigt slår numret,
och kommer fram till en röst som säger att
tant-fan har gått på semester!
´Ska det vara så jävla svårt att hjälpa mig?´

Väntar ytterligare några dagar ihopp om att tantens
semester ska ta slut.
..Tar mig upp ur min sköna säng för att ta mig en kopp kaffe,
en stor kopp eftersom jag misstänker att jag blir sittandes i kö..
Ringer till tantalonan och hon svarar..
´HALLELUJA`
Men hon hittar inte min lägenhet och ber mig kolla upp ytterligare information.
GAAAAAAAAAAAAAH!!
Jag kommer att elda upp huset jag bor i så dom får upp ögonen om
vilket jävla hus jag pratar om !
Ska det vara så jävla svårt ?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0