Fredag !



För det är ingen vanlig dag, för det är Maja´s
20års dag..

Hurra Hurra Hurra


 


Sliter upp paketen, skrattar & somnar tillslut utmattad!
Vaknar och det är Fredag..
Och Fredag är lika med
Maja & Angelica-dag med allt som hör till,
kaffe, middag, skratt & skvaller mm.
Slänger på oss lite smink & hårspray för att springa ner till
fordonsföreningen som lillebror har hyrt.
´Väl framme möts vi av ett vimmel av småflickor & berusade killar,
jag känner mig gammal som gatan & inser att det faktisk bara är 1 timme
kvar tills ålderdommen kommer´

Får syn på en lång & snygg kille..
Inser att det är min underbara sambo som är på festen för att
hämta mig,
och jag känner mig lite som Cinderella.
Lyckligare än någonsin sätter jag mig i bilen,
summerar dagarna som gått,
ger av ett leénde och önskar vägen hem vore kortare.
Väl framme i Karlskoga
springer jag in i lägenheten för att träffa min nya
kompis..



...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0