Yrkesmördare kanske ?



Jag & Jimi har en jätte bra affärsidé!!
Jag har tyvärr allid tyckt att de är lite spännande
med farligheter & olagligheter tyvärr!
Så då slog vi våra kloka huvuden ihop
och började knåpa på en brilliant idé..
Yrkesmördare!!!
Vem skulle misstänka en liten, blond och
oskyldig Maja ?

Alla tror ju direkt att de är en stor & vältränad kille
som gör alla hyss i samhället!
Och för att bli torped behövs ingen utbildning,
bara lite psykiska rubbningar & DAMP.
Låter som en bra beskrivning på mig!
Så snacket började..
Affärsidé:
Liten Maja klär sig utmanande & himlar med
ögonen.
Tar på riktigt höga klackar och där är vi redan
halvvägs till pengarna..
Sen lurar vi killen vi ska mörda,
jag flirtar in mig,
följer med honom hem,
skrattar lite oskyldigt och visar sort intresse för honom!
Tar med honom in i sovrummet och får personen
att känna sig bekväm & avslappnad.
Sätter mig lite försiktigt gränsle över stackarn!
När han med sitt äckliga leénde & hoppandes ögon tittar på mig,
tar jag fram min kompis med ljuddämpare..
Och knäpper av!!
Med näsan högt & solbrillor på beger jag mig lugnt ut
för att träffa upp nästa offer!
Fan va bra!!!



All in..






Kommentarer
Postat av: nille

kan du gå i höga klackar?????

2010-04-22 @ 21:22:21
Postat av: Maja

Ja är man bara 120 lång så kan man gå i klackar, svårare att gå uan :)

2010-04-22 @ 22:10:35
Postat av: Micke

Ja du maja :) får säga att du planerade bra där men tror endå mitt team kommer gå längst :)

2010-04-23 @ 00:42:24
Postat av: Anna

Haha klart ditt team kommer gå längst micke, då jag är en del av det! :)

2010-04-23 @ 01:15:57
URL: http://honsomvillveta.blogg.se/
Postat av: maja

Lugna nu små kisar ;) Jag vinner de vet vi alla! Väntar ivrigt på nästa möte så vi kan planera fler kupper :)

2010-04-23 @ 01:20:45
Postat av: Anna

Hahaha jaja Maja för den här gången kan du få vinna ;) Men vi kommer igen de lovar jag :D

2010-04-23 @ 17:43:52
URL: http://honsomvillveta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0