Vilken dag!





Åkte från ett soligt Örebro till ett regnigt Västerås,
vilket inte kändes helt ok
men bara att gilla läget!
Väl framme i regnovädrets stad så mötte jag upp en
liten Josefin & de börjades att skvallras direkt.
Tog en chai & bara snackade skit,
som vi är absolut bäst på !

Även fast jag sen åkte hem så tog inte skvallret slut,
möttes av Anna,
som också har mundiarré
Så varför inte fortsätta skava sönder stämbanden i halsen ?

Jag pratar om mitt utan respons och när jag kollar på Anna
så upptäcker jag att hon också snackar med sig själv!

Anna bjuder över sitt X Micke och hans kompisar
Thom & Jimi.
Och jag som trodde att jag va helt sinnesrubbad!!
Jag har träffat mina själsfränder när de gäller att
ställa till med kalas & galenskap.
Vem är dummast,
jag eller dom ?

Den dagen jag blir tvångsomhändertagen och inlåst så kan jag
nog garantera att jag kommer träffa på dom grabbarna igen ;)




Kommentarer
Postat av: Veronica

Att vara i Örebro och sen inte hälsa på mig... Det är att göra en synd Maja! Haha, INTE OKEJ! :P

2010-04-23 @ 01:21:59
URL: http://onkastanka.blogg.se/
Postat av: maja

nej fan inte okej ;) Fy på mig ! Men vi tar en runda nästa gång, vore great !

2010-04-23 @ 01:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0