Våren & känslorna är här!

 

Promenade va snabbt avklarad
fast den va längre idag än vanligt!
Så skönt att gå i solen,
jag blir som en helt ny människa,
och allt som förut känndes jobbigt
är som bort blåst!
Solen är min bästa vän,
fast den inte alltid finns tillgänglig!
Efter promenaden skulle de arbetas,
byta däck, städa i bilen & utanför,
vilket projekt!
Nu syns de iaf att Mike´s bil är svart,
vilket jag inte va helt säker på
innan faktiskt.
Superhjälp av lilla
Jonte.
Han är ju inte bara fotograf
som i Gbg,
utan bilmekaniker, biltvätt
och fotbollsproffs!



Vi visar Mike hur man ska byta däck ;)



Och hur man tvättar bilar!


Självklart skulle Mike leka med sin Corvette,
som alla små pojkar ;)
Man riktigt såg hur lycklig han va när han
fick köra den första gången för i år..



Middag, prat & skratt,
följt av
fotbollsmatch..
Maja vs Jonte!



Det syns ju klart & tydligt vem som vann !
Jonathan!!

Nu är jag slut som artist,
de är min stigande ålder som sätter
gränserna ;)

Nu bada & kolla på film!
`Kanske hinns med en promenad till också?`



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0