Syjunta!



Jorå,
pantertanterna Anna & Maja
har fått tag på en symaskin!
Så nu har de klippts massor av
gamla jeans,
som ska bli korta jeans shorts!
Tänk att så fula byxor kan bli så
porriga shorts !
Roligt att pyssla första kvarten
men sen kommer otåligheten krypandes,
och vi gav upp.
Så uppdrag fortsätter imorgon.
Jag har suttit Anna på sydelen,
eftersom jag är både skelögd & vindögd !
`Men hur gick de pluggandet idag?`
Dålig karaktär & självdiciplin,
så behöver jag inte säga mer än så
för att alla ska förstå hur dålig jag varit den
veckan!
Mycket dåligt av mig!!
Jag är uppenbarligen dålig på ganska mycket,
men de förtränger jag och
hoppas att jag slipper ta itu med
sånt!





Nu ska vi skeda,
prata om livet och hamna i lätt koma
tills de är dags för promenad imorgon bitti!

God Natt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0