Lördag i bilder!



Jag låg i sängen hela Söndagen,
varje gång jag
 försökte resa mig upp och ta tag i livet
så blev jag kallsvettig och va tvungen att springa
maraton till toan för att utforska toaringen!
Trodde att jag skulle dö där ett tag!
När jag tillslut kommer upp ur sängen så bestämde
vi oss för att åka till Mike!
Vilken idé!!!
Vi fick stanna efter vägen så jag fick spy lite till,
hur mycket kan de finnas som ska ut ?
 
Väl framme hos Mike, slängde jag mig i badet
för att sedan lägga mig naken i sängen & äta godis!
......



Lördagen började hos Malin framför spegeln & med ett glas vin!
Skitsnack, skratt & mys!
Tog taxi till Mimmie!
Ölspel & twister,
följt med lite mer skitsnack.
Taxi till Bmb.
Shotta, gapa, skrika!
Springa, shotta, dansa
och lite mer shotta!
Ungefär så såg de ut,
följt av ett fyllesamtal till Gabbie mitt inatten!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0