Lipstick..

Shopping !
Imorgon ska de handlas och grejas.
Med närmare eftertanke så behöver jag egentligen inte shoppa
nått,
jag tror jag har allt för att klara våren.
Men blev lite sugen att köpa nytt läppstift,
en ny färg liksom.
De skulle väl vara spännande till vårkollektionen ?
Jag har ju alltid en matt och beige färg på läpparna,
men jag funderar nu på att
kanske testa en lite mer orange färg ?
Tror det skulle kunna funka bra till min bränna som
jag flitigt bygger på,
på alla möjliga roliga sätt ;)
Vägrar vara blek när kläderna ska av till våren
som kommer med stormsteg !


Nytt LipBalm ska även inköpas!
Papaya smak som alltid :)


Kommentarer
Postat av: maddixen

haha du låter mer å mer som maria! :)

2010-04-02 @ 00:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0