Jaaaa..


Jag klarade provet !
Det känns så bra varje gång efter de är avklarat,
jag får nya krafter då..
Pumpat på gymmet har jag även gjort idag,
ben & rumpa.
Snart dags för bikini säsong & då
måste man ju ha en tajt bak ;)
Sen blev det lunch med Tommie & Gabbie,
kycklingsallad på Köket.
Awesome!
Sen kaffe på Coffeahouse.

Dagen var bra tills jag skulle söka psykiatrikurser..
Först och främst fick jag vänta över 1 timme på min tur,
jag som älskar att stirra ut klockan.
Sen när det väl är min tur möts jag av en riktig
BF!
En sån där kärring som är så fruktansvärt trött på sitt jobb,
så att de till och med är jobbigt att dra på smilbanden!
De är då de är dags att byta jobb!
Borde väl vara enkelt för henne att skola om sig som jobbar
med studieansökningar!
Neej fy fan
för trötta, gammla, griniga tanter!
Hon kanske inte har fått nått på länge,
eller uppenbarligen inte!
Nej nu får hon inge mer energi av mig iaf..
Redan glömt..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0