Idag..



Ska jag träna min vanliga dos av
situps & rumplyft hemma!
Sen beger jag mig till N´joy
för att träna ben & rumpa,
de va några dagar sen jag va på N´joy
så de ska bli kul att byta gym-miljö
några dagar.
Jag tröttnar fort på allt i livet och då även
på gymmet,
så de är bra för mig att träna på flera olika ställen!
Tro de eller ej men sen blir jag upphämtad av Jannica på stan
för att bege oss till Björnön
och promenera i solen!
Som vuxna människor ska vi prata om allt mellan
himmel & jord
och se vart de kan leda!
Ungefär som en dejt ;)

Eftermiddan & kvällen kommer spenderas med syskonen
Siljebäck mfl.
Det har sett fram emot länge nu,
så de kommer att bli jätte kul !

Dags att sparka igång dagen nu då..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0